Söndagar

Söndagar är konstiga. Samtidigt som det är skönt, eftersom man är ledig, så är det en dag som man ofta tänker; Nej, imorgon är det måndag!. Iaf jag. Tacka vet jag helgen*

Veckan som har gått har varit som en enda stor helg för mig. Behövde det känner jag. Denna veckan är det dags att ta tag i sig själv igen känner jag. Det är snart min födelsedag och då tänker jag vara på topp.

Sitter och hör på låten Tusen bitar* Det är en riktig barndomslåt för mig. Hörde den om och om igen...

Idag har jag tvättat, både kläder och ett av mina två fönster. De andra får bli en annan dag; för shit va tråkigt de var. Har vinkat av Åsa som åker ut i Europa för en vecka. Kommer att sakna tokan.

Denna bilden är, enligt mig, fulsnygg* Om man nu kan säga så:P 


Klem*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0