Kanske é jag galen*

Älskade söndag!
Imorgon börjar sociologi 2. Om allt går som jag vill så kommer jag att läsa 200% nu i vår. Ska nämligen läsa Kriminologi på distans, från Lund med. Ska bli riktigt roligt. Det enda som återstår är att tacka ja till den, och det skall jag göra idag. Helgen har varit lugn, eftersom torsdagen blev partande. Det började med middag hemma hos Tess, som förövrigt fyllde år. Sedan drog vi vidare till Robins korridor en sväng, för att slutligen hamna på Platå. En helt okej kväll, trots att jag inte riktigt tycker att Platå är så mycket att hänga i granen längre.
Nu sitter jag här med ansiktsmask, som snart skall tvättas bort. Sedan blir det en promenad, om inte vädret är för kallt.
Morsning korsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0