Hej mina prinsar och prinsessor*

Nu var det ett tag sedan som jag skrev här. Vet inte vad jag har gjort. Skola, utgång, skola, utgång, sova, sova, sova... Har kommit in i en ond cirkel då jag ständigt går och är trött. Längtar till Fjällbacka och alla gamla goa kompisar nu. Jag avskyr verkligen denna tiden på året, då man bara går och väntar på att det ska bli VÅR. Är trött på kyla och pissväder, gråa långa tråkiga dagar som man bara vill skall försvinna. Patience!!!!
 
Om en vecka idag blir jag hela 24 år. Helt sjukt va fort tiden går.. Känner mig lite gammal! När jag va liten trodde jag att jag skulle ha barn och familj vid denna ålderna. Jag är snart 24 och jag är inte ens färdigutbildad. Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig! Iof tänkte jag ett tag på att bli prinsessa och det sket sig ju med.

Egentligen mår jag bra nu, men ändå inte. Jag har kommit in i en svacka då allt bara känns jobbigt. Det är väl bara att bita i det sura äpplet, resa sig upp och gå vidare.

Kram på er mina guldfiskar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0