Pjuh...

Handledarmötet gick hur bra som helst, så jag är lättad. Det verkar verkligen vara en riktigt bra handledare. Vi fick svar på alla några frågor +massa andra bra saker.
Åt lussekatter idag i skolan för första gången iår. Lika gott som senast jag åt, älskar verkligen dessa små saffransbröd. Efter några timmar i bibblan och datasalen drog jag och Mikaela vidare till gymmet där jag först körde 50min kondition för att sedan avsluta dagen med 30min coreboll. Enligt mig så var dessa 30 minuter bortkastade. Tränar helt klart magen bättre själv, utan den där bollen.
Annars då? -Jo, men det är bra. Mängder av överskottsenergi som jag inte vet vart jag ska lägga bort någonstans. Borde lägga den på vettiga saker som plugg, men ork! Imorgon skall iaf jag och Mikaela till stan. Hoppas att jag hittar några snygga kläder. Skulle sitta fint nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0