Vad har hänt?

Har haft sjukt mkt de senaste dagarna. Pluggat i panik inför en hemtenta som jag sedan nästan satt med dygnet runt med, tisdag tom torsdag. Känner mig inte direkt mkt klokare av den, för jag kommer knappt ihåg vad jag svarat på frågorna.

Efter att vi lämnade in tentan åkte vi med Ida till "Ulrika marknad", vilket var sååå mysigt. Rikigt längesedan jag var på en marknad. Allt från munkar, marknadschoklad och sockervadd till karuseller, skitsaker och riktiga fynd. Det finns verkligen allt. Kom iaf hem med en sjal, munkar och en trumma. Mkt nöjd*
(Bilden under har inte jag tagit, men den är från denna marknaden. Dagen vi va där på var mulen och regnig, vilket gjorde att Ida verkligen fick visa sina körkunskaper när vi skulle komma från parkeringen som bestod av gräs, lera och vatten.


Torsdagskvällen spenderade jag med Ida, Tess och Amelie. Det blev en vääldigt sen förfest med ett par otroligt lättpåverkade flickor. Nu kan ja lova att de kändes i huvudet att man panikpluggat de senaste dygnen. Jag var helt slut.

Annars har hela helgen varit lugnt. Sov bort hela fredagen, likaså lördagen. Avslutade iof den, efter många om och men, med en liten filmkväll me Tess och Frida. Såg filmen Angel. Den var sjukt skum, mer säger jag inte. Inget jag kommer se igen iaf. 

Idag blir det träning med Tess och kanske att jag gör ett ryck i köket med. Vill mest bara försöka ta det lugnt nu när man äntligen är lite fri från skolan. Det är verkligen inget som jag måste göra och jag njuter verkligen varje sekund av det.

Det är föresten en kille som spökar i mitt huvud, eller rättare sagt två och jag vet inte va jag ska göra eller vad jag vill. Jag kanske bara rent av är sjukt feg jusst nu. Det känns så iaf, usch.. vet inte va jag ska skriva. Måste nog bara tänka en massa och sedan bara betämma mig för hur fasen jag ska göra med detta. 

Kyss, klem, hej*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0