Lite...

småseg faktiskt. Var på en föreläsning 10-12, sedan blev det konditionstränings med Frida. Riktigt gött för nu har vi ändligen kommit på att man kan se på tv när man springer eller cyklar, tiden går så mkt snabbare.
Annars har jag varit på cellprovstagning eller va man kallar det. Gjorde rätt ont, men gött att det är över. Amelie va med mig, vilket kändes riktigt gött. Tack älskade vän* Sedan blev det en kaffe på espressohouse och en massa prat.


Ikväll har jag klippt Alexander. Blev riktigt snyggt, nästan så att jag blev lite kär i honom;)
Har inte så mkt annat att säga. Jag har sjukt mkt att göra, men orkar som vanligt inte att ta tag i det.
Simma lugnt*

Kommentarer
Postat av: Malin

Heej!! va kul o höra ifrån dej! hur har du det? ja gud... nu är det spännande! jäkligt overkligt..

går det bra med pluggandet gumman? saknar dej..!





adressen är: åttkantslunden 5a 65219 karlstad.

vad har du?

pusss



2008-09-20 @ 07:14:04
URL: http://malllaballla.blogg.se/
Postat av: Patrik

Uppdatera snuttan;)

2008-09-21 @ 22:02:32
Postat av: moa

hej gumman, hittat din nya bloggis -najs!. Men gud, saknar er så mycket nu :( buhu

o du, brunett igen? Haha du är rolig du, byta hårfärg varje månad -det är Tinna i ett nötskal det! :)

2008-09-22 @ 19:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0