Duktig dag 2

Nu sitter jag här med en proteindrink och funderar på hur jag ska lägga upp dagen. Har ingen skola idag nämligen.. Jag borde tvätta*

Igår bestämde jag och Tess för att inte gå ut förrän sista helgen i September. Nu är det ju så att det bara är två veckor det handlar om, men ändå:P Tanken är att vi ska vara nyttiga, träna och ta hand om oss själva tills dess.. Sedan kommer d gå utför;) Närå, planen är att vi ska börja bli nyttigare; med en liten kickstart. Andra dagen in på bantandet för min del. Gårdagen bestod av mängder av frukt och sedan min soppa som jag gjorde härom dagen +massa kaffe. Kaffet kan jag inte ta bort, de får mig att orka upp på morgonen. Längtar riktigt efter mitt morgonkaffe när jag vaknar... är man vuxen då?

Denna dagen har jag börjat med en morgonpromenad med Tess. Gick inte så länge dock, pga mitt skoskav. Måste köpa nya träningsskor med högt skaft






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0