Hej igen*

Var ett tagsedan nu. Allt har vekligen gått i ett, som vanligt. Har bara pluggat och tränat hela helgen, förutom lördagen, som iof var en hel dag=) Då åkte vi på en liten tripp med korridoren. Först till chokladfabriken utanför Linkping och sedan till Vingåker, ett helt underbart ställe med sjukt mkt och billiga märkeskläder. Är såååå nöjd med mina köp, så dit blir det snart en tripp till. Köpte en skitsnygg kavaj från Tiger, två stickade tröjor från Hunkydory och ett par mysbyxor samt lyvtröja från Frank Dandy + en parfym från fröken Hilton. Ni som känner mig förstår att jag levde som en kung där inne.. shit=)
Annars då?
Sjukt mkt plugg. D enda som är bra är väl att jag faktiskt pluggar och tar tag i det som jag verkligen läsa.
Viktnedgången går faktiskt riktigt bra. Har redan börjat känna av det på kläderna och jag är mkt piggare och "gladare".  Kkar inte enbart denna bantarsoppa längre, eller rättare sagt ingeting alls av den. Håller mig till grönsaker, kött, frukter, ost.. ja, nästan allt; bara inte bröd, pasta, ris osv. Min mage mår sjukt mkt bättre av detta iaf. Sedan har jag som jag, som jag säkert skrivit innan, en dag i veckan då jag får äta vad jag vill. Dessa älskade lördagar=)


Snart skall jag dra mig ner mot stadsbibblan. Ska skriva ihop och fixa med hur alla ska sitta på sittningen om två veckor. Då blir det bvg-sittning, så självklart ska det även inhandlas en vacker blåsa inom den närmaste tiden.
Hade storbråk med afrikanerna i korridoren i fredags föresten, ska berätta om det, men inte nu. Är lite för tajt med tid nu.
Brunett var det ja=) Såg att Moa kommenterat det. Saknar dig till tusen skall du veta toka.  Var är det man säger?
Brunett och het, jo tack ja vet... eller något=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0