Blivande beteendevetare...

Ligger i sängen nu och har ett halvt öga på tvn, ett på datorn och ytterligare ett halvt på den sjukt tråkiga boken som jag måste läsa ut innan måndag. Det låter kanske som jag är skelögd nu, haha=) Kvinnor kan göra många saker samtidigt, eller hur va d?!?!
Ligger och kollar lite på vad jag kan jobba med när jag är klar. Det är helt klart dags att börja fundera på vad jag vill rikta in mig på. Bara läst ett år iof, men ändå. Tiden bara rinner iväg. Sjukt att man faktiskt ska få en "riktig" yrkestitel. Är iof frisör i grunden, men ändå.
Undra hur Karl Marx tänkte.. Inte fasen kunde han veta att lilla jag skulle tvingas läsa en bok om honom över hundra år efter hans död, bara för att få bli beteendevetare=) Lite coolt faktiskt
Nåja, plikten kallar.

Simma lugnt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0