What a day....

Funderar på om det är dags att jag berättar om mitt "bråk" med afrikanerna härom veckan, eftersom det blev lite tjafs i köket idag igen. Jag kan säga att jag är känslig nu, mycket känslig. Jag har hur mkt som helst runt mig, som jag sagt tidigare, att det känns som om att jag går av på mitten om någon petar på mig.
Vi kan kalla dessa afrikaner P och F. P är gift och har ett barn hemma i Afrika, medan F är singel. P är 33år och F är 30år. P, som är gift, påstod för ett tag sedan att han kunde ha sex med någon här i Sverige nu när han pluggar här, eftersom det är så långt ifrån sin fru. Varpå jag kläcker, -Jasså, va bra. Då kan ju din fru och ha sex med andra när hon är hemma!. Efter mitt lilla utlåtande så blev P sur och sa -Nej, hon kan inte ha sex med andra. Hon har respekt för mig!.
Som flicka blev jag sjukt förbannad och sa att det inte lät speciellt rättvist, eftersom det är okej om mannen är otrogen, men inte om kvinnan är otrogen. Då kläckte P att en kvinna aldrig skulle vara otrogen mot mannen eftersom hon ska vara glad att hon ens får en man.
Vid detta stadiet på disskusionen så var jag mycket arg, vilket ni förmodligen förstår. Jag förklarade att det är väldigt orättvist, eftersom det inte är på samma vilkor. Då säger P att de är visst rättvist, eftersom det är så. De har alltid varit så, så det är rätt. Samhället säger att det är rätt, därför menade han att det var rättvist.
Sedan kläcker F att han inte kommer kunna gifta sig förrän han e ca 45 år, eftersom hans fru inte får vara mer än 18år. (Jag kan köpa att man kan bli kär, utan att veta åldern osv) Men F:s anledning till att inte gifta sig med en äldre kvinna var att kvinnor som fyllt 40år inte kan ha sex längre, och eftersom en man, enligt F, kan ha sex tom 80år så kommer då inte en kvinna i den ålder kunna ha sex. Detta var hans anledning till att man inte kunde gifta sig med en kvinna i sin egna ålder.
Allt detta och mycket mera "kvinnoförnedrande" åsikter kom de med. Jag kände mig överkörd och det spelade ingen roll vad jag sa.
Så, nu till idag. Dagen med stora ledsamma stunder. Har seriöst varit helt förstörd. P stod och slog bort skiten från borden i vardagsrummet med en handduk. Slog på skiten så att den flög genom rummet, upp i sofforna och på hela golvet. Då sa jag bara, -Är det inte bättre om du tar en vanlig trasa och torkar bort maten från borden. Varpå han blev ursinnig, fly förbannad och skällde ut mig efter noter. Frågade vad jag trodde att jag var för kvinna som kunde säga t honom hur han skulle göra något. Han skrek, minst sagt.. Sa att jag var den värsta kvinnan han träffat blablablablabla.... Va trodde jag som kvinna att jag hade för rätt att "rätta" honom..
Jag blev chokad och hela min dag har varit förstörd.
Han betedde sig som ett jävla as och jag har inte sett honom sedan dess. Han gjorde mig sjukt illa och jag har ingen större lust att se honom igen.
Finns så mkt mer att berätta men jag orkar inte skriva ner allt. Han är en riktigt jävla mansgris iaf. Fy fan!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Micsan

Fyfan vilken jävla idiot!!! Jobbigt när man inte kan välja att inte omringas av sådana sjuka människor...Kram på dig <3

2008-10-11 @ 22:09:33
URL: http://me123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0