Vad händer.....

Tiden går alldeles för fort. Får nästan panik. Den andra hemtentan är avklarad, vilket känns hur gött som helst. I fredags kom Lisa hit. Var riktigt kul att träffa henne, för det var sjukt längesedan som vi hittade på något. Fredagen spenderade vi i lugnets tecken, med god mat och massa mat. Under lördagen gjorde vi stan och sedan blev det en riktigt lyckad utgång med några i korridoren. Hamnade på platens tillslut, där inträdet var 120KR. Kan säga att de stället inte är värt de pengarna. För det första så är jag inte van vid att stå i kö, vilket vi gjorde i minst 20 minuter, och för det andra så har jag ingen lust att punga upp 120kr för ett ställe jag knappt vill ge 50 för.
Skitsamma, vi hade roligt iaf =)

Vet inte varför, men de senaste dagarna har jag längtat något fruktansvärt mkt efter någon. En pojkvän, någon jag bryr mig om. Jag vill bli kär igen, kär och galen... 

Här har ni mig och Lisafisa iaf*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0