Va fan håller jag på med...

Blir så sjukt irriterad på mig själv. Borde ställa mig i spegeln och ge mig en rejäl utskällning. Jag måste bestämma mig för va fasen jag vill. Ni kommer inte förstå nu, men ändå.. d måste ut!
Nr 1, antingen så får jag se till att träffa honom snart, eller så får jag släppa honom, Punkt slut, ingen idé att hålla på som jag gör. Gör bara illa mig själv i längden och det vet jag.
Nr 2, SLÄPP! Honom måste jag släppa. Vet att jag nog bara tänker på honom för att det är lättare än att tänka på nr 1.
Nr 3, Det är slut, släpp det och gå vidare.. Jag är inte alls intresserad egentligen, har inte varit d på länge, men idag så blev jag påmind och nu känns jag som världens sårbaraste flicka. Litenlitenlite flicka i en storstor värld!
Jag är så trött på mig själv när det kommer till ältande. Vad tjänar de egentligen till? Vem vinner på det? Jag pinar ju bara mig själv. Åååååååååååå jag är trött på mig själv, idiot. När ska jag växa upp, kommer jag någonsin komma ifrån detta ältande? Å, idiot! Skärp dig Tinna!



Annars då? Allt är sjukt bra, men har som vanligt väldigt mkt att göra. Förbereder en sittning som skall äga rum på hg på lördag samtidigt som jag pluggar arslet av mig. Gjorde en kladdkaka med Prince idag, mitt upp i all skit. Åt lite men mådde illa ganska snabbt. Man vänjer verkligen bort magen med att äta dessa onyttigheter, bra de iaf.
Varit på bibblan och haft möte med gruppen, sedan blev det lite plugg och nu är jag här. Alla andra är ute på fest. Ska bli gött att vakna upp utan någon bakfylla imorgon. Min mage är nämligen lite i av ett ska. upplösningstillstånd nu så jag ska nog inte inta någon som helst alkohol förrän lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0