Powerwalk +Kladdmuffins*

Vid 17 tog jag en promenad med Michaela, genom rydsskogen, förrbi gamla Linköping för att sedan komma ut bakom universitetet. Riktigt härligt och friskt väder.
Paula kom hit runt 19 så jag klippte och slingade henne. Blev riktigt fint* Bakade även kladdmuffins med kokos i, som jag skall ha med mig imorgon till Sofia. Vi ska nämligen träffas med gruppen imorgon, tisdag och onsdag pga. att vi har en tenta som ska skrivas och lämnas in senast onsdag kl 12.
Vidare har jag spenderat de sista timmarna med Åsa och Sofia i min korridor. Det blev till att äta upp resterande muffinsen och te, mumma*

Kommentarer
Postat av: SaraH

Va fint du gör d:) Puss

2008-10-19 @ 22:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0