Full kväll igår

Blev bra i gasen igår. Var som vanligt riktigt roligt på förfesten, men när vi kom till Platå så var det som vanligt. Riktiga drägg ute som jag inte ens skulle ta i med lyftkran, alldeles för mkt folk för att man ens ska kunna dansa och hela dansgolvet luktade svett, skit och ännu mer svett, lovely*
Jag kommer verkligen inte ur detta attt jag inte tycker att det är roligt med krogen längre. Vill verkligen att de ska vara dyngkul, men det blir samma sak varje gång och jag vill bara hem. Knepigt, får la se va de blir av mig. Sagt de förrut och jag säger det igen, pojkvän nu skulle vara lägligt. Någon som inte måste gå ut på krogen och svira varje helg, för själv pallar jag inte med de längre. Jag går ut för att dansa och jag vet att platås musik suger varje gång, men ändå går jag dit. Det är som att man plockar äpplen och lägger dom i korgen, hela kvällen; vilket suger kaninballe.
Om man bara ska "skaffa" en pojkvän, så är det faktiskt ganska lätt. Det finns mängder av pojks i denna stan, saken är nog bara den att jag är sjukt kräsen och inser nog själv ibland attt jag måste sänka kraven lite... Men det är svårt, svårt som fein*
Samtidigt så vet jag att jag är värd de bästa, så jag tänker nog hålla det så:P

A drop in the ocean,
A change in the weather,
I was praying that you and me might end up together.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0