Från porrsurfning till....

Precis landat i min säng och kommer snart somna som en stock. Blir snart till att åka ner tills stadsbibblan igen. Känns som om att man bor där nu.
Annars har jag skämt ut mig något sjukt mkt idag. Pratade seriöst med en kille utanför klassrummet i fem minuter idag, som jag hela tiden trodde var en annan. Konstigt att han såg lite förvånad ut ibland när jag pratade och frågade hur han hade haft det. Kom på detta när jag hade satt mig ner i stolen innan vi skulle få ut hemtentan. Ville bara sjunka genom jorden. Stackars kille.... Fattar inte, gjorde liknande i lördags. Skillnaden då var dock att jag var rätt full när jag började prata med en person som visade sig vara en annan efter ett tag. Idag kan jag inte skylla på något annat än att de är sjukt lika. Åh, shit va pinsamt.. jaja..
En annan skum sak var en kille, eller rättare sagt en man runt 30 års åldern satt och porrsurfade mitt i bibblan idag, vem som helst kunde se va han höll på med. Jag undrar seriöst hur han tänkte då. Vi snackar inget diskret nu, utan allt från filmer till riktigt groteska bilder. När personalen äntligen fått tumen ur arslet och var påväg att "ta honom i örat" så hade han precis gått.
Inte nog med detta så fick vi en lagom utskällning, jag tror att de var det, av en gubbe. Förmodligen var det för att vi kaanske pratat lite högt kring vårat bord en stund. Ist för att gå och be oss dämoa ljudnivån så kom han och pratade argt om något med opera i Italien, vi fattade ingenting utan såg ut som några fågelholkar. Efter hans fina ord så flrstod vi fortfarande inte riktigt vad han menade så då frågade jag artigt men bestämt, -ursäkta, men vad menar du? jag hänger inte med?. Han hade precis vänt på klacken men kom tillbaka och tog samma visa igen. Fortfarande förstod vi inte ett skit vad han pratade om för opera så vi bara log och han återgick till sin tidning. Sedan bröt vi ihop, för verkligen ingen förstod var han babblade om. Efter många om och men så måste han syftat på min lilla dans där jag sa -ååå va roligt. Syftet var att jag skulle likna Papi Raul, förmodligen uppskattade inte farbrorn våran humor; vilket jag respekterar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0