En torsdag

Jag är så sjukt trött idag. Har verkligen fått sova ut idag, sedan blev det en liten promenad i skogen med A och M. Ingen träningspromenad direkt, utan bara för att komma ut en sväng. Ikväll ska jag ta mig t gymmet och köra lite kondition. Ska köra skiten ur mig.
Faktiskt fått höra från två pers, att jag gått ner i vikt nu. Känns UNDERBART, äntligen händer det något! Har verkligen kämpat de senaste veckorna, på ett bra och sunt sätt. Då jag nästan kan äta vad jag vill, vara mätt och samtidigt gått ner i vikt. Aldrig hänt mig tidigare faktiskt, att de gått så "smärtfritt".
Det är fortfarande en del som jag vill ha bort, men de känns sjukt gött hittils iaf. Jag är nöjd med mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0