NeHej!

Det gick inte bra igår, vilket suuger för jag orkar inte läsa till den igen. Jag känner att jag skriver vg på sociologin och pedagogiken, men när det kommer till psykologin så sabbar den hela tentan och eftersom reglerna är att man måste klara alla delar samtidigt så blir det att man får skriva om precis allt.. En tenta är på ca 20 sidor, vi skriver om det vi lärt oss i en 18p kurs på 4 timmar. Fuck it!

Annars då?
Bara trött, längtar hem. Vill till kusten och träffa mina kompisar. Känns som om att alla mina närmaste vänner är tusen mil bort. Jag saknar er!!!
Viktor fyller år idag, så grattis till honom. Slog mig häromdagen att jag faktiskt blir 24år nu i mars. Det är helt sjukt va fort tiden går. 24BAST! När jag var lite så trodde jag att jag skulle ha barn vid den åldern. "No way in hell Kjell" känns det som nu iaf. Vill vara färdig med alla först, sedan är det ju ett plus om jag har en pojkvän först:P
Tror att jag ska färga håret idag. bara utväxten dock och kanske, kanske någon liten slinga. Är redan trött på mitt bruna hår. Det är inte lätt att vara Tinna ibland inte.
*  har hört av sig och jag vet att jag inte borde svara eller bry mig om det; men det är såå svårt. Det är jättesvårt att glömma någon som man absolut inte vill glömma, även om man vet att det är de bästa. Antar väl att det är förnuftet som säger nej och allt annat JA! Jag saknar honom så fruktansvärt mycket, men det skulle jag aldrig erkänna för honom. Den jädra stoltheten sväljer jag nog aldrig.

SKÅL!!!!!!!!!!!!!!!! Hej*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0