okej..

Ibland är faktiskt Alex en pärla. Först har jag fått middag, en väldigt salt sådan, men ändå, mkt good. Nu sitter jag här med ost och kex, mumma. Skulle kunna leva på olika ostar och oliver, såååå gott.
Ser på filmen som går på fyran, en riktigt förutsägbar tjejfilm, vilket är perfekt en segdegsöndag som denna.
Idag har jag färgat min utväxt och ögonfransarna, så nu känner jag mig som en hel människa igen:P Imorgon är det dags att ta sig till gymmet med, var ett bra tagsedan och jag känner verkligen hur det börjar gå utför med min lilla tänka viktnedgång. Blir iaf kondition och lite ben efter skolan. Ska ha någon föreläsning om dataanalys-blablabla tror jag, sedan blir det campushallen för hela slanten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0