Jag ser det snöar*

Gårdagen slutade med en promenad i det iskalla vädret och sedan glögg lite senare på kvällen med några i korridoren. Det är verkligen sjukt gott och jag vill bara dricka det hela tiden. Kommer nog vara lagom trött på det på julafton.
Idag tog jag och Mikaela bil till skolan, vilket var rätt gött eftersom det yr ner massa snö här. Älskar snön, sålänge den ligger på backen eller åker rakt ner från himlen; inte när det åker runt i virvlar och fryser ner mig till en isbit.
Här är en bild från i februari. Då gjode vi två ypperligt snygga snögubbar, eller rättare sagt Viktor gjorde och vi hjälpte till på ett hörn...

Prince, jag, Jakob och Fofana


Emely, Jakob, Jag, Fofana, Maggan och Prince

Allas vår älskade spanjor, Viktor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0