Helgen*

Helgen har förövrigt varit konstig. Fredagen började med vårt sista seminarie innan januari. No more skola innan dess=) Bara att arbeta med projektarbetet. Seminariet gick bra, men vi kommer att ändra några saker i vår frågeställning.
Fredagskvällen blev det fest här med spel, dicka och en massa popcorn. Lagom runda om fötterna drog vi oss vidare ner på stan, till studentklubben NH. Det var nog den längsta tiden som jag någonsin har stått i kö för att kunna komma in på ett ställe. Väl framme så kostade bara inträdet 10kr, vilket nog var det minsta jag har betalat för ett inträde.
Hade sjukt roligt hela kvällen utan att jag kommer ihåg varför, bara att det var roligt. Bra i gasen var jag iaf, vilket kändes igår då jag låg pall nästan hela dagen. Det var nästan så att jag funderade på om jag fortfarande var full när jag vaknade på morgonen.
Nu ska jag förbereda lite skolsaker och sedan blir det förmodligen en promenad, om inte vädret blir allt för kasst.

Fånga dagen*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0