God morgon, good morgon..

... hör fåglar sjunga glatt, god morgon, god morgon.. i kööööör*
Sitter med morgonkaffet i högsta hugg och svarar på en massa gamla tentafrågor. Ska försöka bli lite mer "positiv" till denna jävla-skit-tentan som jag måste skriva om. Har jag sagt att jag var 2p ifrån att klara denna tentan tidigare? Vilket suuuuger kaninballe, (ursäkta mitt ovårdade språk).
Tänkte sitta hemma och plugga nu på morgonen, vilket faktiskt går rätt bra, (änsålänge) och sedan blir det en sväng till universitetet. Skriver på datorn så det kan nog vara gött att få ut allt i pappersform.
Imorgon bär det av till Sofia. Vi ska plugga på psykologidelen tillsammans eftersom den är mest pain-in-the-ass.
Hoppas att ni tar mig med en nypa salt denna veckan, för jag känner på mig att den inte kommer blir rolig. (Oj, se där. Redan glömt att jag ska vara positiv till denna skit). Oj igen.. jaja.. Läs allt "med en stor fet hög med salt" ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0