Allt från klippning till pepparkakor*

Precis klippt Sergej och nu blir det tv-tittande. Funderar på att se på Lejonkungen eller något så man känner sig liten igen. Vore gött, mitt upp i all skit. Shit va jag är pessimistisk. Ska försöka skärpa mig. Har ju egentligen inga stora problem.
Dagen har bara sprungit ifrån mig, vet inte va jag har gjort med den ens. Städat efter gårdagens bravader och klippt en person. Det är allt. Två saker och det är redan mörkt ute, illa det.
Pantade alla burkar från igår, blev hela 46kr som kommer gå till ljusstakar till korridoren. Ska bli riktigt mysigt med första advent och allt. Dricka glögg och äta pepparkakor. Mumma*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0